Kompisar å fina kläder

Igår kom Linda å Amanda på besök. Blev massa bus å lek. Sandlådan är en favorit för båda. Självklart blev det en promenad till huset med. Super mysig dag!

På kvällen åkte jag hem till Kim. Det kom dit en tjej å visade me&I kläder. Dom va verkligen jätte fina, skulle velat ha nästan alla. Jag köpte ett par magic yoga pants till mig å ett par mjukisar med en ficka på benet som det sticker upp en kanin ur. Hur söta som hellst. Det va långa muddar på benen som man kan vika ner efter hand när han växer. Super duper!

Men några saker jag inte kunde köpa som jag hade velat. Alla söta barnklänningar ååååhh va gulliga. Dessutom så fanns det kläder som matchade med mamma. Nu bara måste jag få en liten tjej när det är dags för nr 2 :) Då ska det vara fina klänningar varje dag! Haha!


Kommentarer
Postat av: Kim - Mamma till Victor & Linus

Kaninbrallorna är underbara! :) Victor och Linus har dom. Victor har dom i svart med en uggla som sticker upp med! :D

2012-05-11 @ 20:13:54
URL: http://kimlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0