Å så va det tisdag

Dagarna rullar på i en ryslig fart. Den här veckan har vi 3 lekdagar inplanerade. Idag va vi med Kim å Linus i frötuna på ÖF. Det va lika härligt å avslappnat som öf här hemma :)

På torsdag kommer Linda å Maximilians favvo tjej Amanda å leker. Å på fredag kommer Mia å Ludde. Ska bli roligt. Va ett tag sen vi såg alla!

En annan som det va länge sen vi såg är pappan i huset. Igår va han me min pappa å Anders å tränade banracing nere i Lindköping, kom hem mitt i natten. Ikväll är det möte inne i stan å det beräknas bli sent det med. Saknar min älskling.


Kommentarer
Postat av: Kim - Mamma till Victor & Linus

Ja det tycker jag med! Som mamma behöver man få träffa lite andra människor istället för att sitta ensam.

2012-05-09 @ 08:40:58
URL: http://kimlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0