Tupperware

Fick med mina tupperware saker från syster med. Hon hade ett party för ett par veckor sen å nu för ett par dar sen hade dom kommit. Man skulle kunna ruinera sig på deras produkter. Om jag inte hade tänkt mig för utan bara handlat det jag ville skulle det bli för flera tusen. Nästan som när man går in på Ikea å handlar. Det går inte att handla för under 500:- fast man bara köper lite småsaker.

Det jag köpte va ett bakunderlägg med mått å lite bra saker på. En pastaburk. Ett set påläggsburkar som kan staplas på varandra. En vällingportionerare. Man kan förbereda tre portioner. Bra till farmor, mormor mm fick jag höra ;) Sen fick vi en lite gratisburk som är perfa till att ha i skötväskan med tex riskakor, frukt mm.
Synd bara att allt ska upp på vinden igen hos syster i sju mån. Men välling-grejen å mini-burken ska jag iaf använda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0