Skooor

Blev en hel del inhandlat idag :)
En vårmössa å tre par fingervantar blev det till lillplutt när vi va nere på stan på fm.

Besöket på öf blev riktigt lyckat. M hade varit yber bråkig på morgonen. Gjorde allt han inte fick. Så skönt att komma till öf då. Där finns nästan inget ajaj alls. Alldeles lagom mycket barn å föräldrar där. M sprang omkring som om jag gett honom en red bull till frulle. Helt vild å galen! En gång fick jag kasta mig fram å slita åt mig millie för att han inte skulle köra över henne med gåvagnen. Självklart så sa jag åt honom att man inte får göra så å han körde aldrig på någon. Men han testar, tar fart å rusar mot något eller någon, sen stannar han en dm ifrån. Jag va bara lagom panikslagen ett antal ggr. Svårt att ta ifrån honom vagnen me, dom har typ 3-4 st.. Men alla klara sig å ingen börja gråta, det är huvudsaken!

Sambon kom å hämtade upp oss på öf. Sen va det dax att träffa farmor å farfar å handla skor. När vi gick in på Skoman sa farmor till M. Nu du M, nu går vi in i farmors favoritaffär :)
Vilken tur han har som har en sån farmare! Ett par gympapjucks å ett par lite rejälare blev det.
Nu ska ja bara hitta nåra stövlar så är skohyllan komplett!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0