Om nåra dar så kommer den hem

Den här jackan va det som jag budade hem på tradera. 205:- ink porto. Rackarns bra! Super bra färg för en liten utforskare.
Jag har verkligen flyt på de sakerna jag lyckats vinna. En fleecejacka från name it fick jag för 1:- plus frakt. Helt ok beg skick. Sen en fleece windstopper overall från pop som jag fick för 150:- + frakt å nu den här skaljackan.
Det är ju inte direkt så att jag inte försökt å på nåra innan utan i bland blir man ju galen när man tror att man håller på å vinna så i sista min så poff drar det iväg som bara faan. Ibland kan jag erkänna att jag blir lite galen när jag budat på så många å så är den nån jag verkligen vill ha, då kan jag buda lite för högt än va jag tänkt mig. Men det har liksom inte gjort något, för jag har ju aldrig vunnit dom endå.

Nu är det bara vårskor som är kvar till lillsnutt å det ska jag INTE handla på tradera. Lycklig om vi hittar några även om vi kommer få springa i alla affärer på hela stan. Det kommer bli en utmaning kan man säga. Hans fötter är nästan lika höga som dom är långa (inte riktigt, men nästan). Tur att farmor ville följa me å handla. Hon älskar skor. Har tom en taktik för att farfarn inte ska se när hon har köpt nya..igen.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0