Svensk sommar

Idag har det varit en typisk svensk sommardag.
Vi gick upp redan kl 6... Så det va en lång dag vi hade framför oss.
Morgonen började med strålande sol, sen från ingenstans kom svarta moln å regnskurar. Dom har avlöst varandra i ett, solen å skurarna. Lite svårt att tajma med att hänga ut tvätten på tork.

Nu sitter jag och gör en lista över Maximilians packning. Han ska vara nere hos mamma en vecka. Den är ganska så lång å jag tror inte jag har kommit på allt.

Sambon såg precis slutet på resident evil, min enda tanke va... Skojar du! Hur kan man titta på detta å tycka att det är bra..


Kommentarer
Postat av: Kim - Mamma till Victor & Linus

Ska ni utomlands utan barn lr ngt?

2012-06-11 @ 15:30:46
URL: http://kimlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0