Nu så..

Funkar äntligen appen igen. Har varit lite dålig med att uppdatera här. Jag sitter sällan vid datorn, inget jag prioriterar direkt. Så mycket lättare att skriva från luren, där man har foton å allt. Vilken natt vi har haft... Hualigen.. Maximilian har sovit så bra nu så länge, så jag hade glömt att det kunde vara såhär. Han är nog på väg att bli förkyld, sen drömmer han massa oxå. Vaknade typ varje tim å gnydde, pep å va ledsen. När kl va tolv å jag hade gått till hans säng typ 40ggr, så fick han sova i vår säng. Brukar sova mycket lugnare å bättre då. Nä då va det en liten propeller som snurrade runt i sängen. Helt plötsligt kunde jag få en fot i ansiktet å sen va jag bort prejad från min kudde. Han låg raklång över sin å min kudde å sov. Vid 3 tiden så märkte jag att blöjan läckt. Den va inte full, men han hade väl snurrat så mycket så den åkt på sniskan. När vi tog av pyamas å bytte blöja å la handduk där det blivit lite fukt, ja då sov han som en stock... Som tur va sov han lite bättre sen å vi fick sovmorgon till halv nio. Det behövdes. Funderade hur det kommer vara sen när jag börjat jobba om det skulle vara sånna här nätter då. Jag skulle ju vara helt död. Hua. Nä nu glömmer vi det här å hoppas på att det va en engångsföreteelse ;) Åkte hem till Kim, Victor å Linus å lekte lite. Blev massa trevligt prat å fika!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0