Bra start, eller..

Började dagen med en sovmorgon till halv nio. Jag blev helt chockad när jag vaknade, såg va klockan va å Maximilian fortf sov. Det va den bra delen av morgonen.

Det dåliga va att jag igår gick å la mig med lite känningar av ont i ryggen å vaknade mitt i natten att det känns som om någon stuckit en kniv i ryggen. Smärtan från ryggen strålade ner i hela vä benet. På morgonen när jag skulle ta mig ur sängen va jag som en tant på 90+. Inte så kul att lyfta M ur sängen, upp på skötbordet eller något liknade. Som tur var fick jag tips om en kiropraktor här i närheten som hade tid imorgon. Hoppas han får bort det onda då. I min värld är jag odödlig ;) Blir aldrig sjuk, tål allt å klarar allt. När verkligheten sen slår till å visar motsatsen blir jag förbannad å irriterad. Vad gjorde jag för att förtjäna det här, typ, eller nä nu kan jag inte bli sjuk, det har jag inte tid med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0