Att leva med en prylnörd

Ett gäng högtalare kom hem idag. Inte för att vi inte hade hemmabio högtalare innan, men de här va ju nya, mycket bättre. Det va Bosse som gjort dem. Sånna bara måste vi ha, tydligen. Jag har fått titta på olika spotlights. Det rekas robotdammsugare. Sen ska vi få Sonos system i huset med högtalare i taket i varje rum. Omg! Så mycket teknik och prylar så jag blir snurrig. Men om sambon vill ha det så, så blir det så. Själv har jag aldrig ägt en dator ens och jag skulle tom kunna klara mig med ljudet som är från TV:n. Men har man en sambo som älskar allt som heter teknik så blir det så här. Jag bara åker räkmacka å får njuta av allt när det är klart ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0