Till slut så

Jag vet att jag är bland dom sista att göra det jag började med idag. Självscanning. Vet inte varför det inte blivit av tidigare, men nu så. Det ska ju vara lätt å smidigt. Endå glömde jag bort scannern flera ggr å bara la ner varorna i korgen... När jag väl kom till utcheckningen/kassan så gick det ju så där.. Det stod att man bara skulle dra korten å sen va klar. Bredvid mig stod en gubbe 70+ å betalade, hur snabbt å smidigt som hellst. Jag drog mitt kort å den sa att den inte hittade några varor. Fatta nada, drog igen, inget hände. Tänkte nästan fråga gubben bredvid, men precis då kom en tjej som jobba där. Tydligen så hade jag missat den lilla detaljen att sätta tillbaka scanningdosan. Den höll jag i handen. Hoppsan. När den satt i stället gick det mycket bättre. Så nu har jag lärt mig det!


Kommentarer
Postat av: Tezz

Kaffe till pappa ser ja. Vi kommer 28jan. Hade du varit på coop hade det tydligen räckt att dra kortet. Flygid har gammalt scanningssystem.

2012-01-11 @ 10:04:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0