Simma

I måndags blev det ingen ridning, wendy va halt. Lilla gumman. Hoppas hon blir bra snart! Som tur är så finns det flera hästar i stallet som vill ridas. Så nästa vecka ska jag rida stallets busfrö, Mysak.

Minst ett rejält träningspass vill jag köra i veckan plus lite promenader. Lite klent kan man tycka. Men eftersom jag kommer hem vid 5 så får jag träffa Maximilian 2,5 tim innan han hoppar i säng. Därför vill jag inte va borta så många kvällar.

Idag drog jag å Moa till badhuset, Kajp hängde även på. Vi simmade i 30min med två pauser på 1min. Ett besök i bastun efter det va pricken över i. Nu sitter jag här i soffan, genom mör i hela kroppen. Men mjuk å behaglig istället för hård å stel. Då är jag nöjd :)


Kommentarer
Postat av: Tezz

Ja hänger gärna me o badar!

2012-01-26 @ 12:18:22
URL: http://tezz88.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0