Första födelsedagen

För exakt 1 år sedan låg jag på bb med en underbar liten nykläckt bebis i famnen vid den här tiden. Efter tredje besöket på bb bestämde han sig för att komma ut å när det va dax då gick det fort, 3,5tim efter vi kom in va han ute. Det är verkligen helt galet att det redan har gått ett år. Jag kommer ihåg nästan varje timme sen vattnet gick på morgonen den 26, tills vi åkte hem från bb hotellet. Att se Maximilians utveckling är hur roligt som hellst. Men jag vill nästan dra i nödbromsen. Om ett år har gått så här fort, då kommer han väl snart börja skolan, köra moppe å sen flytta hemifrån innan jag vet ordet av. Jag älskar dig mest i hela världen gullunge <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0