Min tur

Usch å fy för magsjuka :( Jag vaknade inatt å kände att nu är det dax att kuta till toan. Mådde illa igår oxå, men inte så här illa. Det är evigheter sen jag va magsjuk, typ när jag bodde hemma. Hade hoppats på att jag skulle slippa, men nu har hela familjen haft det så nu tycker jag att vi e klara. Men det finns faktiskt något positivt med det. Det är en hejdundrande diet. Självklart så är det mest vätska man blir av med. Men inte bara.
Nu sitter sambon å jag i varsin ände på soffan å tittar på top gear. M sover. Han är hemma idag för att ta hand om Maximilian, jag ska försöka ta hand om mig själv. När han kom hem hade han köpt med sig kuckelimuckmedusin till mig, en mörk chokladkaka, chezbolls å tidning! Världens bästa älskling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0