Jobbe å jobbe

Hoppade in ett pass på jobbet idag. Det va intressant. Vi hade tre bilar som skulle fixas på olika sätt å alla sket det sig med. En skulle det göras en aktion på, där kunde vi inte göra uppdateringen pga ingen kommunikation med Tyskland... Sen skulle vi byta en radio, men vi hade fått fel sort. Till sist va det en bil jag skulle lämna ut som vi bytt värmare å bromsar på. Jag kunde för f••n inte ens lägga till delar på ao:n pga vi fått nytt dataprogram å jag kan inget å ingen fanns där för att visa mig.
Ringde till ena chefen när vi skulle göra aktionen för att försöka få fart på datan. Blev lite förvånad över att han sov när han svara. Efteråt berätta ena mekanikern att han å andra chefen va i USA. Inte konstigt att han sov. Så kan det gå när dom inte informerar sina anställda....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0