Hårdkörning

Jag fick en liten introduktion av nya dataprogrammet i em. Ska jobba extra nästa helg. Å vi kan väl säga så här. Jag kommer sitta där i fyra tim utan att kunna göra någonting. Hmm.. Det känns ju sådär. Frågade mina kära kolleger om någon mer skulle jobba den helgen så jag kunde få lite introduktion. Nä. Bara jag å två mekar. Jaha. Hur tänkte dom då? Ska jag säga till kunderna som ringer att tyvärr kan jag inte boka service, rep, svara på när vi bokar ifrån, ta betalt, beställa delar eller något överhuvudtaget som jag är där för att göra. Varför har vi egentligen inte bara stängt? Det är ju ingen skillnad..
Förlåt om jag är lite aggro. Jag bara undrar. Hur tänkte dom?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0