Fullt ös

Vi åkte in en sväng till byn för att träffa Ludde å Mia. Självklart så regnade det å blåste svin mycket när vi skulle promenera. Men inte klagade vi för det, på med regnskydden bara. Tog en sväng ner på stan. Hittade super coola strumpor till M. Sen åt vi lunch på Pelikan. När vi va ute å gick kände vi oss som bambi på hal is. Ganska så skönt å ha barnvagnen å hålla i när benen flyger åt alla håll..

Hem laga fisksoppa. Såå smarrig. Å så iväg igen. Lille syrran hade tupperwareparty. Killarna stannade hemma. Å jag åkte iväg å shoppa :) Jag skulle bara ha ett bakunderlägg å ett set med staplingsbara burkar. Men så hitta jag vällingportionerarburk å en pastaburk som jag bara måste ha. Vips så försvann 700:- Så kan det gå ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0