Det drar ihop sig

Jag och Maximilian åkte å hälsade på hemma hos lilla Amanda o Linda idag. Det blev massa lek o en långpromenad till stallet för att titta på deras fina hästar :)

När vi kom hem hade precis syster, sambon o barnen kommit tillbaka från sin köpabilresa ner till Haninge. Syster ska byta upp sig till en sharan. Det blir super duper när vi ska åka alla tillsammans! Hur bra som hellst! :)

Strax efter att dom åkt så kom killen som köpt vårt hus å hans chef, för att göra en egen besiktning på huset. Det gick fort å bra. Dom lyckades dock inte komma upp för backen. Jaha, backade ni inte upp för backen då fråga jag?!
Va då, hela vägen då eller? Fråga dom.
Ja, det brukar jag göra å jag är ju tom tjej. Så det borde ju gå för er med ;) :p

Igår skickade vi iväg papperna på slutbeställningen på huset. Så nu är det bara å vänta på att det ska vara ett startmöte så vi kan dra igång å börja gräva. Gaaahh va dom är långsamma. Men hellre långsamt å rätt än fort å fel!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0