Tittar ut

Det ser ut att vara ganska härligt ute. Tyvärr inget för en febrig/hängig liten kille :(
När han själv säger att han vill gå å sova sängen, då vet jag att han inte är riktigt ok.

Har märkt att den där lilla kulan börjar bli större. På måndag går vi in i v 26 och jag är inte lika smidig som jag skulle vilja vara. Satt å åt lunchen i soffan, blev tvungen att sätta mig rakt lite då å då för att magen kläms ihop. Å värre kommer det att bli..

Ikväll ska jag å sambon på hans julbord. Det är på Johannesbergs slott. Ska bli trevligt och förhoppningsvis väldigt gott! Farmor å farfar ska komma hit å ta hand om lilla skrutt. Han är mycket bättre idag, så det kommer inte bli några problem å lägga honom ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0