Minisemester

Har precis kommit tillbaka från bubbelbadet. Ganska så skönt! Checkat in på scandic hotell i Mölndal.

Igår kom vi ner hit till Göteborg. Slängde in packningen i Johan och Malins lägenhet och drog ner på stan.
Svidade om och på med de nya skorna. Kanske inte den bästa idén jag kommit med..
Efter ett par tim på stan tänkte vi att det skulle vara najs att gå på bio. Det tänkte tydligen flera. Fanns 1 biljett kvar till Skyfall. Bokade till idag, då fick vi sitta på rad 2. Annars fanns det inga platser brevid varandra.
Älsklingen fick välja mat å då blev det Texas Long Horn. Kött å potatis, det är mat för en karl ;)

Sen va jag helt död i både fötter och höfter. Hade tänkt att gå på ett ställe å äta efterrätt, men efter 40 min irrande tog vi bussen hem istället. Blev en bra kväll endå. Tror bara inte riktigt att jag förstått att vi kommit så långt i graviditeten (imorgon v 28) så jag kör på som vanligt tills jag däckar :p

Nu myser vi lite och väntar på att klockan ska bli 5, så tar vi bussen ner på stan å ska käka tapas å sen bion!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0