Tillbaka till verkligheten

Nu har jag avverkat sista föräldraledighetsdagen. På måndag börjar Maximilian sin inskolning på dagis. Känns både bra å dåligt. Jag kan verkligen inte fatta att min lilla guldklimp har blivit 1,5 år. Känns som om jag åkte hem från bb igår. Här är en bild från i höstas, då kunde han inte gå å inge hår hade han heller. Gullunge! Det har varit helt underbart att vara hemma med min Lill plutt. Men samtidigt så är det ju jätte kul att följa hans utveckling. Se honom leka med andra barn och få kompisar. Lära sig nya saker å prata, ännu mer :) Dagiset ligger bara 500m här ifrån, det skulle bara vara 18 barn där i höst och han ska gå fyra dagar i veckan. Helt ok tycker jag. Det enda dåliga är att jag har så förbannat långt till jobbet... 7,75mil enkel resa.. Suck. Har ju valt att flytta hit iof. Men det är endå tråkigt att det är så långt :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0