Jobbe

När det va uppgång imorse så va det svårt att få liv i Maximilian. Han tycker om att gå upp tidigt, men inte såå tidigt. Fick bära honom halvsovande upp för trappan och försökte smått få liv i honom när han låg på skötbordet. När jag började prata om att vi skulle till dagis sken han genast upp å pratade om datta(dagis) å tjaktoj å bila.
Vi va först på dagis å jag fick inte ens en puss, bara lite vinka å så sprang han iväg för att leka.

Det är ju en bit till jobbet.. Men jag blev ganska förvånad när jag rullade in på parkeringen å hade åkt på en tim blankt. Har nog inte lika bråttom hem :)

Dagen har varit ganska bra, jag har lullat runt å inte kunnat göra så mycket alls första delen av dagen. Nytt datasystem, tjohej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0