Vilken bra dag...not.

Så va jag magsjuk igen... Fy, hatart :(
Satt å fixade som bäst med lillasysters present. Så kände jag lite illamående komma smygande. Jag åt kanske för mycket till lunch eller för snabbt tänkte jag. Det går snart över. Alla åkte till tomten för att jobba, tom M:s farmor. Alla är så snälla å hjälper till. Men illamåendet försvann inte. Vid middagstid så skulle jag värma mat till M, men det gick inte. Fick ringa sambon som skicka hem farmor. Sen har jag legat däckad å sprungit på toa om vart annat. Helt sämst att bli sjuk nu när vi bara har två dagar på oss innan det drar igång rejält. Å känns ju ganska dumt att farmor får hjälpa till hela tiden med M. Men sambon jobbar ju arslet av sig å är svinduktig me tomten. Tur att man har sån bra släkt! Super tack till alla som hjälper till så mycket <3


Kommentarer
Postat av: Frida

Tårtis... Jobbigt, men vad duktiga ni är på att hjälpas åt :)

2012-04-14 @ 22:25:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0