Strandsatt

Vi skulle ju in till byn för att fixa pass till Maximilian. Men eftersom det låg 1,5dm snö på marken å det va snöstorm så va jag inte så sugen på att ta min bil med sommardäck.
Inte rasa hela världen för det. Vi fick helt enkelt ta bussen. Faktiskt så va det första gången Maximilian åkte buss, har bara åkt spårvagn tidigare. Men det gick galant. Busschauffören däremot körde som ett svin, gick i typ nittio genom svanberga å sen när han såg en som ville åka med stod han på bromsen. Två ggr fick jag kasta mig efter barnvagnen som börja glida iväg fast bromsen va i, fanns inget å spänna fast i.
Nu kommer jag ihåg varför jag inte åker buss mer än nödvändigt...


Kommentarer
Postat av: Ingegärd Öhman

Jag följer din blogg, kul att höra vad ni gör. Hälsn.Ingegärd

2012-04-03 @ 11:46:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0