Packar kappsäcken

Nu packar jag för fullt! Kom på i sista stund att jag inte får glömma kamera, det skulle ju vara katastrof. Lämnar nog mobilen hemma.
Jag valde precis bort ett par jeans för att få mer plats. Allt väger ju satan. Å så ska vi ju åka sån tid så det blir till att ha med mellis å mer mellis som även får funka som lunch. Det braiga med det är att allt sånt kommer göras av med där nere. Så på hemvägen finns det plats för allt jag ska shoppa :)
Väldigt smidigt med alla spännremmar, kan jag dra ihop det fast det putade ut å va för stort från början. Måste hela tiden tänka på att det inte får väga mer än 10kg å vara 55x40x20.
Allt går för att jag vill! :)


Kommentarer
Postat av: Kim - Mamma till Victor & Linus

Jag har dig på bloglovin förresten! :p



Hur länge blir ni borta?

2012-04-20 @ 14:19:30
URL: http://kimlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0