Öf å mitt bringe

Vi tog en sväng till öf på fm. Träffade ett härligt gäng med barn å mammor. Alltid lika trevligt där! Fick höra att dom har mammagrupp här som jag å Maximilian skulle kunna gå me i. Ska ringa BVC om det.

Skrev upp oss på Skansenutflykten. Bestämde att sambon skulle me oxå :) Det va på kristihimmelsfärd så det passar ju perfa! Kul att träffa familjer med barn i samma åldrar. Sambon kommer säkert känna igen några som han inte visste bodde kvar å hade barn. Inte såå stor byggd här :)

Efter öf gick vi in på Ica å handla lite. Fick sällis av två härliga mammor å bubbisar.
När jag kom ut ringde mamma å fråga om jag kunde handla några "mitt bringe" till dom vi ska bo hos i Tyskland. Det skulle va nått litet roligt till barnen. Så det va bara å knata in igen å leta efter några leksaker.
När jag som bäst står där å letar ser jag att M har slocknat i vagnen. Åh nej. Jag hade ju tänkt att vi skulle hem å käka först. Försökte väcka han, det va lönlöst. Helt däckad. Hitta lite roliga grejer iaf som jag tror barnen kommer gilla.


Kommentarer
Postat av: Kim - Mamma till Victor & Linus

Var kul att träffa er! :)



Ja då var det den loppisen som de gör "reklam" för på facebook. ;)

2012-04-20 @ 13:40:42
URL: http://kimlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0