Nu är vi hemma!

Vi har haft en härlig vecka i Tyskland med massa äventyr. Allt från shopping till lekland och underbara promenader bland grönska och ståt. Barnen va exemplariskt duktiga när vi flög, det va skönt. Lagom lång första resa. Vi va i södra Tyskland, landade i Frankfurt. Va i Kirn mån-tors. Tog sen tåget till Ingelheim tors morgon å va där tills idag.

I början på veckan va vädret sådär. Ganska ruggigt till å från och lite regnskurar. Men eftersom veckan gick blev det bättre å bättre. Igår hade vi 30 grader i skuggan å shorts å t-shirt åkte på! Tur att vi fick den dagen, det gjorde hela veckan lite bättre :)

Det har varit roligt men full fart hela veckan. Sista delen av veckan va vi 5 vuxna å 6 barn i ålder 1-9år, under samma tak. När vi landade sa jag å syster att: Nu lämnar vi över barnen till gubbarna. Sen checkar vi in på spa ett par dar ;)

Har fotat massa, kommer lägga upp bilder sen. Nu ska jag bara ta igen mig ett par tim.

Jag reser gärna iväg så här igen, men
en jag saknade på hela resan va min älskade sambo. Så han får gärna följa me nästa gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0