Fullbokat

Ni vet på tv när dom ska boka in något i kalendern å så är dom så upptagna så dom får boka typ en månad bort. Så känns mitt liv just nu, helgerna iaf.

Jag å sambon satt å gick igenom almanackan för att planera semestern. Efter att ha summerat april, maj å juni ser jag att det bara är 3 helger som vi inte har något planerat. Helt galet va mycket det är. 1,24 o 50 års kalas, åka till Tyskland, koutsläpp, grundfest, bröllop mm. Det är ju bra roliga saker. Men när man radar upp det sådär blir det lite mycket bara.
Får lite ångest å tänker, Jaha, då ska vi göra det det det, sen har sambon nåra veckors semester å så börjar Maximilian på dagis å jag ska jobba. :(
Kan vi inte bara dra i handbromsen lite!


Kommentarer
Postat av: Kim - Mamma till Victor & Linus

Man måste inte gå på ko utsläpp ;)

2012-04-08 @ 22:08:09
URL: http://kimlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0