Erbjudande å besvikelse

På fm va vi på öppnaförskolan å busade.
När vi gick förbi parkeringen påvägen dit klev det ut en påskkärring å en påskgubbe ur en bil (vuxna). Dom skulle till skolan å hälsa på. Lite roligt.
Jag trodde att Maximilian skulle bli lite rädd för dem, men det gick bra.

Det va ganska lugnt på öf, inte så många bar. Men dom som va där va mellan 11-15mån, så det va ju kul att dom va jämnåriga med Maximilian :) Lekte jätte bra tillsammans.

En mamma berättade att dom va på jakt efter hus eller tomt. Jag berättade om vårt å då sa hon att just den tomten vi har köpt hade dom kikat på! Haha. Knasigt. Men dom va fortfarande ev sugna på en tomt i det området. Skulle kanske kika förbi i helgen å kolla på vår byggarbetsplats :)

Vi hade fått ett mail från kommunen. Maximilian har fått dagisplats! Å vi får välja vilken avdelning vi vill, det va ledigt på båda. Vilken lättnad.

Men va besviken jag är på påskkärringarna. Inte en enda har varit här. Nu är ju klockan över åtta å jag tror knappast att någon kommer nu.. Jag ville ju se nåra :(

https://cdn3.cdnme.se/cdn/7-1/2999519/images/2012/pic_197090505.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0