En liten släng puss

Vi tog oss en liten promenad längs kanalen. Jag ville gå en lite längre sväng å följde en stig in i skogen som jag tror vi gått förut. Det va lite offroad, men me en bra vagn är det inga problem.
När jag knatade på där i rask takt råka jag kliva på en rot å foten vek sig. Det va inte långt ifrån att jag gjorde en rejäl vurpa. Vagnen stegrade sig lite när jag höll i den krampaktigt å så va ja på benen igen. Hahaha! Skratta jag till Maximilian. Oj så det kan gå. Egentligen tänkte ja. Aj som in i helvete. Å så halta vi vidare.

När vi gick över övergångsstället efter kanalen vinkade jag å tacka när vi blev översläppta. Efter några meter tuta bilen till. Jag titta upp å så va det svärmors kompis som hade släppt över oss å satt å vinka. På vägen tillbaka mot Ica gick vi över bron igen å så hör jag en till bil tuta. Det va ett fasligt tutande idag tänkte jag. Men jag kunde inte låta bli å titta bakåt. Då va det sambons faster som kom körandes med bilen å vinkade.
Jag som trodde att jag inte kände en kotte här :)

Inne på Ica träffa vi på en liten flicka i samma ålder som M typ å dessutom med lika obefintligt hår me. Hon ville gå fram till M å prata. Så gulligt! Efter en liten stund sa vi hejdå å gick vidare. Tyvärr så va M inte så snabb på å säga hejdå, så när vi kom in i kylrummet så börja han vinka, säga helå helå, å det bästa, göra släng pussar. Jag ville nästan gå till baka till henne för att hon skulle få nåra släng pussar <3


Kommentarer
Postat av: Kim - Mamma till Victor & Linus

Gullunge!

2012-04-10 @ 16:48:22
URL: http://kimlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0