Det va det sista, åk nu!

Uppstigning 04:00...ahh. Jag hade iof kunnat gå upp halv två, har varit vaken sen dess. Massa saker som snurrat i huvet. Måste vara resfeber :)
Maximilian va jätte trött å hade gärna sovit vidare. Men han har varit super snäll å duktig. Inget gnäll eller pip. Nu är nästa anhalt hos syster. Där packar vi in oss alla å så kör J oss till Skavsta. Sen vid 11 landar vi i Frankfurt å blir hämtade för att åka sista biten till Kirn. Den här veckan kan det finnas risk för att inläggen blir lite färre. Men sen när vi är hemma igen ska jag lägga in massa fina bilder. Så då återstår det bara att säga(skriva) Auf wiedersen!


Kommentarer
Postat av: Kim - Mamma till Victor & Linus

Ja dom sista kilona är ju värst! Tror inte att jag gick ner allt som jag borde ha gjort efter att Victor kom till världen. Hoppas ni har det bra nu!

2012-04-23 @ 17:44:18
URL: http://kimlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0