Lite simma och lite baka



Lillasyster kom förbi på morgonen med tjejerna. Dom va utbuffade ur huset, det skulle vara visning. Jag håller tummarna för att dom får det sålt. Vi myste å lekte en stund tills jag och Maximilian blev tvugna å åka till Babysimmet. Men eftersom dom inte fick ha så bråttom hem så sa jag att dom skulle åka till sambons jobb å hälsa på. Det gjorde dom å Gabriela fick sitta i sambons knä å köra lastmaskin, hon svängde tydligen mest åt vänster haha.. tur att han även har joystick som han kunde kompensera med :) Besöket va uppskattat av både mor å dotter!

Vi susade till Babysimmet. Idag fick bebbarna öva mer på att man häller vatten längs ryggen å sen över huvet. Det ska vara förberedande för dyket..längtar. Vi fick även låta dem flyta själva med hela överkroppen å bara hålla i dem i rumphöjd. Det va lite läskigt först, mest för mig, men M va så duktig.

Väl hemma så gjorde jag en trattkantarell paj till middag. Det här va 3:e gången vi fick svamp av grannarna i år och den va rensad. Lycka. Sen slog jag på stort å gjorde en äppelkaka med mandelmassa å saffran.
Nu ska jag sätta på en kanna te å smaska i mig en bit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0