Lek med kusiner

Efter frukost drog vi till syster å Maximilians kusiner. Gabriela tycker att M är mycket roligare nu när han kan krypa. Dom satt i hennes lekhörna i säkert 20min å lekte. Så söta! Vi drog in till byn sen för att handla byxor till syster å jag skulle kolla på jacka till M. Har budat på nåra på tradera, men jag tycker att dom ofta kommer upp i för höga priser, jag räknar alltid med frakten i priset. Så det blev en super mysig å snygg jacka från lindex, va 25% rabatt oxå, ännu bättre. Blev lite mer kläder, monster body å strumpor. Från hm blev det svin snygga kängor, killstrumpbyxor (enl sambon måste man säga så ;)) å en fusk-Olle. För 3:e natten av 4 så har M vaknat vid typ 23-24 tiden å gallskrikit. Vi har försökt trösta på alla sätt, men det funkar inte. Efter typ 30-40min ger jag upp å lägger honom till bröstet. Vi som försöker avvänja amningen :( Det är faktiskt första gången jag verkligen skulle vilja att han hade napp... Nu ska jag natta min lilla prins <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0