Helt sämst

Igår va det föräldrargrupp. Ingen direkt wow-upplevelse.. Hon som håller i det är helt galet dålig. Förr förra gången kom jag å en annan mamma dit, å så hade det börjat redan för en halvtimme sedan enligt henne. Hon heter inga-lill å jobbar på BVC på familjens hus, håll er borta från henne!!! Iaf så sa hon att det va nya tider å att det stod på pappret. Jag satt svin sur i en kvart innan jag kunde ta del av infon. Vi sa till henne att skicka ut nya papper så det inte skulle ske några fler missförstånd. När jag kom hem kollade jag å såg att jag hade visst sett rätt tid. Sen när vi fick nya pappret så stod det samma där, TANTEN... Grrr.. Nu igår då så skulle vi ha om barnsäkerhet. Då frågar hon va vi vill veta om det. Men va faan vi vill ju veta allt, va tror hon? Om någon inte hade tagit upp va man ska göra om dom sätter i halsen, skulle hon inte berättar det då eller? Å första hjälpen hade ju varit en bra grej kanske.. Nu vet jag hur det funkar, för jag har jobbat med barn som man kan hamna i den situationen med. Å jag har gjort det en gång på en vuxen, som tyvärr inte klarade sig. Så det hade kanske varit en bra grej att lära ut. Känns inte så givande träff, som tur e så har vi andra pedagoger mm ibland oxå.


Kommentarer
Postat av: Lina

Jag har henne som bvc sköterska och jag tycker hon är klockren! Trivs bra som fan med henne!

2011-09-30 @ 19:16:21
URL: http://startgas.blogspot.com/
Postat av: Jag

Tur att vi alla är olika

2011-10-01 @ 19:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0