En utmaning

Besöket på öppna förskolan blev lyckat. Vi träffade nåra ur vår föräldrargrupp, nåra andra från babysimmet å sen min hovslagare jag hade när jag hade häst :) Hennes lilla tjej är bara några v yngre än Maximilian. Det va riktigt trevligt! Just denna dag va det hand å fot-avgjutning i gips, så det va proppers. Har aldrig sett så många där, minst 30 mammor + bebbar. Man kunde tro att det va stadens skörd i ålder 0-8mån :)

Väl hemma så satte sambon upp grind runt öppnaspisen. Det har varit sjåit idag. Så fort jag har vänt bort ryggen har han krypit till spisen å ska pilla på allt. Spelar ingen roll var han har legat från början, öppnaspisen är ju SÅÅ rolig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0