Det blir inte alltid som man tänkt sig

Jag hade en riktigt snäll/trött liten kille idag. Vi åkte in till byn på fm för att börja med att handla lite. M somnade i bilen på väg in, vilket inte gjorde mig något alls. Jag knatade in å handlade mycket effektivare än om jag hade haft hjälp :) självklart hade jag babymonitorn med mig. Han fortsatte att sova som en stock när jag kom ut å lassade in allt. Tröttis.

Efter det åkte vi till öppnaförskolan. Där träffade vi två bebbar som va lika gamla som M, resten va bara småttisar. Roligt att se dom börja kunna leka med varandra lite smått. När vi skulle gå vinkade han hejdå, som han lärde sig i helgen, å charmade alla!

Ridningen då.
Jo, jag är medryttare på Wendy, ett halvblod. Oturligt nog så va hon halt, så henne kunde jag inte rida. Sen så va Hannas (min vänn jag för det mesta rider med) häst Flosti oxå halt. Typiskt. Men det finns en del hästar där, så vi tog två andra bara..hahaha..låter ju jätte knasigt. Men så kan det va :) Dom va av modell lite grövre och i lite sämre kondition än våra vanliga. Så både hästen och jag kommer att ha lite träningsverk i morgon.

Blev även uppringd av ekonomi "Tanten" från jobbet. Jag fick jobba i dec å jan som jag ville! Tur för dom, jag hade laddat upp värsta argumenten i huvet om dom skulle säga att jag inte skulle få det.

På tal om ingenting.
Har ni sett den där reklamen om morsorna som har barn som spelar hockey å skjutsar å fixar å donar. Hockeyfonden. En sån mamma ska jag bli, lätt =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0