Att man kan bli så glad för så lite

04:45 vaknade Maximilian å ville ha mat å ny blöja. Sambon bytte blöjan så sprang jag upp å svängde ihop lite välling. När jag kom ner så möttes jag av en super söt liten kille som satt å vinkade till mig, sen när jag tog upp honom för att ge han mat så fick jag världens längsta puss. Åååhh va det värmde i mammahjärtat!!!

Ringde till jobbet nyss för att höra om jag fick ok att jag jobbade dec o jan så sambon kunde vara hemma då. Det va trots allt typ en månad sedan jag faktiskt frågade. Den här gången ringde jag tillvår nya ekonomi"Tant" för det känns som det inte är någon ide att prata med chefen. Han är helt sämst, har allvarligt aldrig haft en sån DÅLIG chef. Hon sa att hon hade hört honom prata om det, men inget besked...snabb :P Hon skulle prata med honom idag å återkomma i em. Jag hoppas på det bästa...men men..vi får se.

Nu ska jag å M göra oss redo för att åka till Öppna förskolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0