Racerbåtar för hela slanten!

Idag va det båtåkning/körning som stod på schemat. Hade inte kunnat vara så mycket bättre väder än så här. Helt underbart, men lite väl platt för offshorebåtar. Hade vi fortf hållt på med rundbana så skulle det varit perfa. 3 ekipage va det som tog sig till Håtö för en liten höstavslutning. Pappa med W-60, Stefan å Hanna med en Thundercat å Henke med en enskrov A. Först fick jag sitta bakpå när pappsen körde. Jag va livrädd. Men så bytte vi å jag fick köra, MYCKET bättre :) Va tydligen inte så långt ifrån toppfarten, kul :) Jag körde iaf fortare än Stefan å det va ju det viktigaste, haha ;) Det va nåra andra där oxå å provade W-60:n. Klassen är ny för i år. Å dom funderar på å börja köra den. Minsta katamaranklassen nu är W-150 å det går ganska fort å är rätt dyrt att börja med. Den klassen va farsgubben föresten oxå med å startade för ett par år sen. Duktig han :) Fick åka med Stefan i gummitutten, jäklar va det går att åka i vågor å svänga som en rundbanebåt med den. Helt galet. Jag förstår att det är många som åker det å tycker det är roligt! Det va helt enkelt en svinrolig dag!

Kommentarer
Postat av: stefan

Hmm... Det var orättvist. Jag visste ju inte hur fort man fick köra hahaha...

2011-10-02 @ 21:55:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0