Mammaledig, nja..

Mamma har jag nu efter ett tag förstått jag blivit. Men så mycket lediga är vi inte, fullt upp hela tiden tycker jag. Tur att det är så skojiga saker vi är upptagna med :)Om vi har en dag som inget är planerat på så tänker jag, jaha va ska vi hitta på idag då? Är jag skadad eller vad ;) Vi började med babysim i vanlig ordning på tisdagar. Det som inte va i vanlig ordning va att vi fick sällskap av Oma (mormor). Hon va fotograf, men filmade mest. Vi gjorde en as cool sak med bebbarna. Man tog båda fötterna i en hand, skakade lite i fötterna så blev benen stela å jag kunde lyfta upp Maximilian ovanför vattnet med bara lite stöd under armhålan med andra handen. Sååå häftigt. När det va slut åkte vi till gammel Oma å Opa i täby, fikade lite å hade det mysigt. Fick med en stor hink med äpplen av morfar å mamma hade med sig typ 5-7L kantareller. TACK!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0