Jag vägrar

Pappa skulle ha varit barnvakt till Maximilian en stund idag medans jag opererade bort en visdomstand. Men så ringde dom igår å ställde in tiden å undrade om jag ville komma på måndag igen... Typiskt. Inte direkt så jag kan få barnvakt mitt på dagen bara sådär. Men eftersom pappa va ledig så hängde vi med honom endå. Blev lunch på stan å ett sparkonto till Maximilian, mycket bättre än tandläkar besök :) Men så va det en dålig sak oxå. Både jag å lill M har fått lite snuva i vä näsborre.. Knasigt. Å det killar lite i min hals. Det går ju inte, vi ska ju på underbara barn mässa på fredag. Trycker i mig satsumas, honung å gurglar saltvatten. Jag vägrar bli sjuk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0