Helt slutkörd

Igår flyttade lillasyster. Förhoppningsvis va det sista flytten på ett bra tag. Har blivit 5 flyttningar på 3 år..omg.. Sambon hjälpte till å flytta å jag å Maximilian fick sällskap av Gabriela :) Hon kom redan kvart i åtta på morgonen. Frullen blev hektisk. Mata M med gröt, bre mackor till Gabbe å få i mig något själv. Gabbe åt snabbare än blixten å jag trodde hon skulle äta oss ur huset! Samtidigt sitter M å vill att jag bara ska trycka i honom tuggorna non stop. När dom va mätta, nöjda å avtvättade såg jag att jag hade halva tallriken med yoghurt kvar..puh.. När jag röjt undan allt klädde vi på oss å gick ut. G sprang runt å klättrade på bergen å hade jätte skoj! M satt i sina galonisar å kunde typ inte röra sig, han provade å krypa iväg en gång inne, men råkade dyka i golvet med näsan först. Efter det försökte han inte ens mer.. stackarn.. :( Sen va det mellis, blöjbyten, försöka få en å sova medans den andra frågar va jag gör 1000ggr (men hon va jätte duktig å snäll den mesta tiden :)) försöka få d andra barnet att sova, men hon vägrade. Lunch, blöjbyten, leka, packa, påklädning å sen vid 16 åkte vi till det nya huset!
Det va en härlig dag, men jag sov ganska så gott sen :)
Idag har vi haft storstädning dammsugit, skurat, putsat fönster, plockat undan utemöbler mm. Sambon å jag passade på å ta en power nap när M sov middag. Skööönt!

Nu blir det t'e å negerboll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0