Våga vägra bekvämlighets träsket

När man är gravid å precis fått en liten bebbe så lägger man inte (iaf inte jag) så mycket tid på att göra sig fin å ha det senaste modet på sig. Det är jäkligt skönt å glida runt i mysisar å killens kläder. Men det kan bli lätt å fastna där å det vill jag inte. Jag skulle gärna byta ut ecco-skorna till högklackat å jeans mot kjol. Tyvärr så tror jag inte att jag kommer att göra en sån helomvändning. Det känns ju ganska onödigt att sminka å klä upp sig varje dag här i skogen. Men när jag väl gör det så känner jag mig extra fin :) Jag får helt enkelt åka iväg oftare å träffa folk med M så jag får en anledning till att anstränga mig lite mer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0