Toppen helg

Den här helgen har verkligen varit hur bra som hellst! Fredagen bjöd på en underbar ute kväll. Vi va först hemma hos bästaste Ida å åt lite gott jag å gjorde i ordning. Sen bar det av till himmelen för att möta upp resten av sällskapet. Micha fyllde 30 å det skulle firas rejält :) Tyvärr så va d så trångt å ont om bord så vi beslutade oss att dra vidare. Det blev bar 54. Ett uteställe som jag å Ida va ganska mycket på när vi va i 19-20 års åldern. Helt galet länge sen..
Det ordnades ett bord på vip å beställdes in rosa champagne :) Efter mycket dansande så promenerade vi hem till I å sov.

Nästa dag tog vi en sväng på stan innan vi åkte hem. Vi kunde verkligen njuta lite när vi va barnfria för ett dygn. När vi kom hem efter att ha hämtat upp lilleman (som varit hos faster) va det kramkalas :) Kvällen avslutade vi med ett skum/bubbelbad, helt perfa!!!

Idag fick vi besök av min pappa å tvillingarna. Åt en super smarrig chokladkaka jag slängde ihop. Den kunde ha varit lite mindre mastig, men den va sjukt god. På em åkte vi ut till svärföräldrarna å firade vidare fars-dag :) En super helg helt enkelt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0