Läkarbesök

När vi va klara med utstakningen igår så åkte vi till BVC. Maximilian skulle på läkarbesök (enl rutinerna). När vi kom in där tänkte jag: Å nej inte hon..
Det va två läkare, en manlig som gjorde själva kontrollen å en ung tjej som nog va praktikant (en Jerry, som på Ica reklamen. Nya namnet ist för PRAO är Jerry. Mkt roligare :))
Iaf, M gick igenom kontrollen med en liten "kul" anm.

Den kvinnliga läkaren som va me. Henne träffade jag på vårdcentralen får typ 2,5 år sen. Jag va där för att jag hade utslag på halsen som kliade satan. Hon kunde inte alls förstå va d va jag hade. Tillslut tog hon fram böcker å börja bläddra i. Det kändes ju bra, INTE. Efter ett tag så fråga jag henne: Kan man ha stress exem?
Hon frågar mig då: Är det mycket i skolan?
Jag: Nä inte direkt, den gick jag ut för 6 år sen...
Allvarligt... Hon ser ut å va yngre än mig å trodde att jag gick på högstadiet som ligger brevid vc.
Troligtvis så gjorde hon nog sin AT tjänst när jag va där första ggn, å nu skulle hon antagligen spec sig på barn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0