Hemma igen

Nu har vi kommit hem från vår lilla resa. Mottagningen i Närkes skogar är lika med noll. Där av bloggtorkan..

Vi hade det iaf väldigt mysigt å roligt i kavlebron.
Maximilian fick sitta på en häst, träffa massa får å jaga lite katter (jaga katterna fick han egentligen inte göra, men gjorde endå ;)) Men det bästa av allt va att leka i lilla köket som jag å min syster hade när vi va små :)

I onsdags klippte vi Capone, han blir så svettig av all päls när oma rider lektion, han blev jätte fin. På kvällen åkte vi till ridhuset å jag fick rida lektion på honom. Jag hade honom tills ungefär halva graviditeten, sen kände jag att jag varken vågade eller orkade rida honom som han behövde. Men nu saknar jag ridningen å honom ganska mycket.. En riktigt härlig häst!

Sen igår fick vi följa med till kiropraktorn med en liten baktanke ;) Jag har problem med en axel som hoppar ur led, gammal hockeyskada. För ungefär 1,5 år sen va jag där å då knaka han i den så att jag fick tillbaka min rörlighet. Men nu har den krånglat i ca ett halv år igen. Helt galet att man kan ha problem så länge å så fixas det på nån min bara! Har varit hos 2 andra som inte har kunnat hjälpa mig utan sagt att jag behöver operation. Det gäller verkligen att komma till rätt person, vissa verkar ju inte ha koll alls...

Tyvärr så hann Maximilian inte åka traktor den här gången, får bli nästa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0