Det verkar bli en fin dag idag

Träningen har kommit lite på efterkälken å jag har liksom ingen direkt inspiration. Enda som jag gör kontinuerligt är ridningen som är en gång i veckan. Jag skulle gärna göra det oftare, men det är ganska tidskrävande å jag vill ju hinna med fam oxå. Om jag skulle va borta 2-3 kvällar i v å sambon skulle göra det samma, hur mycket skulle vi hinna ses då? Vilka bekymmer.. ;)
Så fort M har vaknat nu å vi har fått i oss lite lunch så drar vi ut på en promenad. Blir nog den långa svängen idag.

Nästa tis åker vi ner till mamma å hälsar på. Ska bli kul! Måste ju passa på nu innan jag börjar jobba igen. Då får hon ta M, så motionerar jag alla hennes hästar. Perfekt deal tycker både hon å jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0