Bättre än väntat

Jag orkade springa mycket längre än va jag trodde ja skulle orka. Vissa dagar är man så där pigg å lätt i benen, andra dagar så väger dom bly. Idag va en bra dag :) Blev 5 km iaf.

Det känns även som om lillkisen håller på å växer ur sin vagn. Han ligger som en packad sill när han ligger i åkpåsen. Jag tänkte från början att, det här blir perfa han behöver bara ha en vagn tills han kan gå å sen kanske en paraplyvagn. Men wtf nu känns det som om vi kommer behöva typ 4. Emmaljunga combin vi har, en paraplyvagn, en sulky å ev en syskonvagn lite senare. Å jag som bara tänkte city crossen å en ståbräda från början... Behöver man så många vagnar??? Eller finns d nån bättre lösning??


Kommentarer
Postat av: Petra

Sådär var det för Felix med hans vagn också, haha... helt galet när det blir vinter ju ;)

Men jag tror vi väntade ett tag sen köpte vi crescents sittvagn (en rejäl med 4 hjul) som tydligen är en väldigt lång modell i jämförelse med andra. Den har Felix fortfarande och han kan nästan ligga raklång i den trots sina 90 + centimeter idag!

Crescent compact heter den. En sittvagn som man kan få i helt liggläge, har varit supernöjd med den :)

2011-11-16 @ 16:33:18
Postat av: Anonym

Har kikat lite på den på nätet nu å den verkar bra. Hur tror du att den e i jämförelse med emmaljunga scooter? Kram

2011-11-17 @ 09:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0