Bygglovet är nu inskickat

Tjoho! Som jag har väntat å längtat! Idag lämnade sambon in bygglovet på vårt nya hus. Det är helt galet va lång tid det tagit att få alla papper klara för att kunna skicka in det. I augusti började vi titta efter hus å bestämde oss endå rätt snabbt va vi ville ha. Nu är det bara att bygglovet ska bli klart så kan vi sätta spaden i marken :)

Vi har bestämt oss för ett en planshus i vinkel på 139 kvm. Ändrat lite planlösning, flyttat några väggar. Sen ska jag få en köksö med spis på. Allt som allt är det 3 sovrum, 2 badrum, 1 vardagrsrum, 1 allrum/lekrum, tvättstuga å mitt underbara kök. Ett garage på 50kvm är även med på bygglovet men det får vänta ett år. Tomten är på 1496kvm å är en hörn tomt. Knappt 1,5 km till dagis, skola å Ica. Så mycket bättre än det här kunde jag inte drömma om!


Kommentarer
Postat av: Terese

Du glömde nämna att det är i älmsta ni ska bygga.

2011-12-21 @ 10:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0